/Files/images/IMG_3664.jpg





КУДРИЧ ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА

Дата народження 16 серпня 1959 року
Освіта Закінчила Харківське педагогічне училище, спеціальність – вихователь дитячого садка у 1980 році
Загальний педагогічний стаж 31 рік 4 місяці
Термін роботи у Роганському ДНЗ№1 25років
У якій віковій групі працює Молодша дошкільна група
Кваліфікаційна категорія, звання Спеціаліст
Нагороди, відзнаи Грамоти Роганської селищної ради, грамоти та дипломи від голови Харківської районної державної адміністрації
Відмінна риса як педагога Глибока ерудиція в усіх галузях знань, що надаються дітям, широкий кругозір, комунікативність, креативність
Найважливіші якості, які б вихователь хотів бачити у своїх вихованцях Справедливість, чесність, доброзичливість, вміння прийти на допомогу іншому
Педагогічне та життєве кредо У кожної дитини сторін є багато, Знайду найсильнішу за всі, Щоб потім її розвивати, плекати, В натхненні , добрі і красі!
Інноваційні технології, що застосовуються у роботі вихователя Розвиток пізнавальних процесів та формування пізнавальних інтересів дітей через пошуково-дослідницьку діяльність, екологічне, валеологічне виховання
Наявність творчих інтересів поза педагогічною діяльністю
Напрям роботи Екологічне виховання дітей дошкільного віку


/Files/images/JJJ.jpg


БОРОДИЧ ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

Дата народження 6 березня 1965 року
Освіта Закінчила Харківське педагогічне училище, спеціальність – вихователь дитячого садка у 1984 році, Харківський державний університет ім. Горького, спеціальність- викладач української мови та літератури у 1992 році
Загальний педагогічний стаж 29 років
Термін роботи у Роганському ДНЗ№1 29років
У якій віковій групі працює Старша дошкільна група
Кваліфікаційна категорія, звання Спеціаліст вищої категорії
Нагороди, відзнаки Грамоти Роганської селищної ради, грамоти та дипломи від голови Харківської районної державної адміністрації , переможиця конкурсу «Вихователь року 2004»
Відмінна риса як педагога Відкритість інноваціям, упровадження індивідуального диференційованого підходу до кожної дитини
Найважливіші якості, які б вихователь хотів бачити у своїх вихованцях Відповідальність, справедливість, чуйність, доброзичливість, пристосованість до соціального довкілля
Педагогічне та життєве кредо Я люблю і поважаю тебе, а водночас спостерігаю за тобою, щоб створити умови, за яких розвиватимуться твої природні здатності. Я своїм особистим прикладом допоможу тобі жити в суспільстві
Інноваційні технології, що застосовуються у роботі вихователя Елементи театру фізичного виховання дошкільників за методикою М.Єфіменка, Валеологічна освіта дошкільників; Гендерне виховання; Програма екологічного виховання ; Громадянська освіта; Дослідницько-експериментальна діяльність
Наявність творчих інтересів поза педагогічною діяльністю Читання художньої літератури
Напрям роботи Гендерне виховання дітей дошкільного віку

Кiлькiсть переглядiв: 144

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.